All Pages

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 36

    renault.nlRenault Pro+ 100% electric RENAULT KANGOO E-TECH rijbereik tot 300 kilometer2 trekgewicht van 1.500 kg zijdelingse laadopening van 1,45 m met Open Sesame by Renault 1. genoemde vanafprijs betreft de Renault kangoo e-tech electric advance 11 kW. de vanafprijs is een adviesprijs excl. btw/bpm en… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 34

    34 bestelauto nr. 2 – 2023 In deze illustratie is duidelijk te zien hoe Range Plus werkt. De AirTop loopt dan wel op diesel, maar kan ook op duurzame HVO werken. Lekker warm in de winter Webasto levert Range Plus Het najaar is aangebroken en… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 33

    33bestelauto nr. 2 – 2023 Renault Trucks biedt elektrische oplossingen van 3 tot 50 ton. Ook aan de last mile wordt gedacht. delde bestelauto zo’n 70 tot maximaal 100 kilometer per dag aflegt. Het batterijpakket van de E-Tech Trafic heeft een capaciteit van 52 kWh,… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 32

    32 bestelauto nr. 2 – 2023 De Renault Trucks E-Tech Trafic wordt gekenmerkt door een riante laadruimte en 1,1 ton laadvermogen. Via de achterdeuren, maar ook via de zijschuifdeur kan een pallet worden geladen. Meer dan rijbereik alleen Renault Trucks E-Tech Trafic Red Edition Onlangs… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 31

    31bestelauto nr. 2 – 2023 Zienswijze Of toch niet? Want volgens lector citylogistiek Walther Ploos van Amstel hebben die 28 gemeenten wel plannen, maar moeten ze de verkeersbesluiten nog nemen. “Die moeten tegenwoordig goed onderbouwd zijn. In de meeste gemeenten staat die besluitvorming pas in… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 30

    30 bestelauto nr. 2 – 2023 Dat dieselbusjes als deze uit het stadscentrum gaan verdwijnen, is onontkoombaar. Maar hoe en wanneer precies, weet niemand. Zero-emissiezone = zero duidelijkheid Waar gaan we naar toe in de steden? Bestelautorijdend Nederland ziet de deadline van 2025 van de… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 29

    29bestelauto nr. 2 – 2023 Pro Power Onboard, zowel voor de E-Transit Custom als de Transit Custom Plug-in Hybrid. Met de optie ‘Mobile Office’ kan het stuurwiel worden getransformeerd in een tafeltje. De laadruimte is verlaagd en, dankzij brede schuifdeuren, gemakkelijk toegankelijk. Custom met EcoBlue-dieselmotor.… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 28

    28 bestelauto nr. 2 – 2023 Met de nieuwe Transit Custom biedt Ford voor elke ondernemer wat wils. Nieuwe Ford Transit Custom biedt ondernemers de keuze Met dieselmotor, als plug-in hybride of zelfs volledig elektrisch Ford presenteert de nieuwe Transit Custom, een volgende generatie van… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 27

    27bestelauto nr. 2 – 2023 Wil je de stad in met de bestelauto, dan moet je goed nadenken wanneer je de overstap naar elektrisch maakt. berekend op een vast percentage van de catalogusprijs. Het voordeel van het CO 2 -afhankelijk worden van de bestelauto-BPM is… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 26

    26 bestelauto nr. 2 – 2023 De overheid gaat het niet-elektrisch rijden onaantrekkelijker en duurder maken. Bestelauto de klos? Veel nieuwe regels om rekening mee te houden Als bezitter van een bestelauto let je natuurlijk niet alleen op de brandstofprijzen, maar houd je ook de… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 2 – oktober 2023 – pag. 25

    25bestelauto nr. 2 – 2023 De range van Maxus, nu nog met de eDeliver 3 en eDeliver 9, wordt dit jaar uitgebreid. ongeveer 6.500 nieuwe EV-bestelauto’s, en er zijn in dezelfde periode zo’n 120 nieuwe Maxussen geregis- treerd. Dat lijkt een kleiner marktaandeel, maar de… Lees verder →