All Pages

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 36

    De nieuwe Mercedes-Benz Citan. Veiliger dan ooit. Ruimer dan ooit. Innovatiever dan ooit. Het moet als ondernemer toch fijn zijn om af en toe eens te worden verrast. Als bijvoorbeeld blijkt dat een compacte bedrijfswagen aanzienlijk ruimer is dan de buitenkant doet vermoeden. Daarnaast is… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 35

    De nieuwe elektrische ID. Buzz Cargo Maak kennis met de eerste van een nieuwe generatie Volkswagen Bedrijfswagens: de nieuwe elektrische ID. Buzz Cargo. Het design is onmiskenbaar een eerbetoon aan de legendarische T1. Maar bovenal haal je met de ID. Buzz Cargo de allernieuwste technologie… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 34

    34 bestelauto nr. 1 – 2022 Fred Nijhuis, Middelkamp Vis Dagelijks rijden er vele duizenden bestelauto’s door Nederland. Je komt er elke dag heel veel tegen. Wie zijn al die mensen in die bestelauto’s, en wat hebben ze te vertellen over hun voertuig? De nieuwe… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 33

    33bestelauto nr. 1 – 2022 GeoJunxion levert datasets websites waarop de overheid dat aankondigt, houden we dagelijks bij. Als die aankondiging 24 uur van tevoren wordt gepubliceerd, kunnen gebruikers ervan op aan dat die op tijd in onze dataset is verwerkt”. Om de datasets zo… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 32

    ICT Tekst: Marcel te Lindert – Foto’s: GeoJunxion, Marcel te Lindert Let op: u nadert een zero-emissiezone! GeoJunxion levert datasets Een navigatiesysteem dat alarm slaat als je straks met je dieselauto een zero-emissiezone binnenrijdt. Of een planningssysteem dat de ritten in die zones alleen toewijst… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 31

    31bestelauto nr. 1 – 2022 Het interieur is luxueus, comfortabel en praktisch. De dubbele cabine heeft geen achterbank, maar wel slimme opbergruimte. In de laadbak mag 1.100 kg aan lading mee. 207 cm aan lengte laden, maar het is wel raadzaam om het dan goed… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 30

    30 bestelauto nr. 1 – 2022 De Hilux, zeker in deze Invincible- uitvoering, ziet er krachtig uit. Onoverwinnelijk Toyota Hilux De Toyota Hilux is voor 2022 de trotse winnaar van de International Pick Up Award. We reden de Hilux voor de verkiezing al uitgebreid, nu… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 29

    29bestelauto nr. 1 – 2022 Het interieur is strak, zakelijk, maar modern, zoals we het kennen van VW. Een eerste rit met de ID.Buzz beviel goed. Camouflage Bestelauto kon in Amsterdam al exclusief een rit maken met de ID.Buzz Cargo, zij het toen nog met… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 28

    28 bestelauto nr. 1 – 2022 De ID.Buzz Cargo heeft een iconisch uiterlijk dat wel wat wegheeft van de aloude Bulli. Nieuw icoon? Volkswagen ID.Buzz Cargo Volkswagen heeft onlangs de nieuwe ID.Buzz Cargo gepresenteerd, een nieuwe elektrische bestelauto die de T1 naar de kroon moet… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 27

    27bestelauto nr. 1 – 2022 Hyvia levert ook de pomp en de opslag. Bij de chassis-cabine liggen de H2-cilinders tussen het chassis. Dat maakt Hyvia tot een powerhouse waar een distribu- tiebedrijf straks met één telefoonnummer zijn hele ope- ratie niet alleen zero emissie kan… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 26

    26 bestelauto nr. 1 – 2022 Bij de waterstof-Master liggen de cilinders op het dak. Waterstof in de praktijk Hyvia opent fabriek in Flins Hyvia, de 50/50 joint venture tussen Renault en de Amerikaanse waterstofgigant Plug Power, opende onlangs zijn eerste productielijn voor het vervaardigen… Lees verder →

  • Bestelauto nr. 1 2022 – pag. 25

    25bestelauto nr. 1 – 2022 Hommerson kan zelf laden bij een van de vier laadpalen bij het bedrijf. Gek op innovaties Zo’n tien jaar geleden schafte Hommerson zijn eerste hybride auto aan. “Een Chevrolet Volt met een actiera- dius van 75 kilometer. Ik heb iets… Lees verder →