Nieuws

Citroën plust op bedrijfswagengebied

Citroën heeft afgelopen halfjaar in Nederland een stijging van het marktaandeel genoteerd. Het marktaandeel (personenwagens en bedrijfswagens) bedroeg 5,1% ten opzichte van 4,9% tijdens dezelfde periode vorig jaar. Juist de bedrijfswagentak doet het goed: het marktaandeel steeg met 1,5%.

Citroen Jumper

Christophe Mandon, Algemeen Directeur van Citroën Nederland: “Ondanks moeilijke marktomstandigheden weet Citroën het marktaandeel te behouden en zelfs een stijging te laten zien ten opzichte van vorig jaar. Het eerste halfjaar noteerde Citroën 5,1% als marktaandeel. Datzelfde marktaandeel was vorig jaar nog 4,9%. Op bedrijfswagengebied is het resultaat positief te noemen: een 1,5% stijging van het marktaandeel met een totale eindscore van 7,3%. Citroën is daarmee het enige merk dat een plus noteert op de bedrijfswagenmarkt afgelopen half jaar.” Citroën levert de Nemo, Berlingo, Jumpy en Jumper bedrijfswagens in diverse varianten.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.