Nieuws

Hogenbirk is het meest klantvriendelijk

Mercedes-Benz bedrijfswagendealer Hogenbirk, met vestigingen in Dordrecht en Rotterdam, is uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke Mercedes-Benz dealergroep van Nederland. Hogenbirk kreeg uit handen van de directie van Mercedes-Benz de prestigieuze titel en de Klant Nr.1-trofee, bestaande uit een sculptuur van Kees Verkade.

Met Klant Nr. 1 streeft Mercedes-Benz – met succes – naar de meest tevreden klanten van Nederland. Die klanten spreken zich via enquetes uit over hun dealerbedrijf. Hierbij komt alles aan bod: van showroom tot en met werkplaats. Klanttevredenheid is een topprioriteit van Mercedes-Benz. Het is een belangrijke factor voor de loyaliteit én tevreden klanten zijn belangrijke merkambassadeurs.

Robert Hogenbirk met de Klant Nr. 1-trofee. Links op de foto: Karsten Oellers (CEO Mercedes-Benz Nederland a.i.). Rechts op de foto Eberhard Kern (CEO Mercedes-Benz Belgium & Luxenburg, vanaf 1 februari a.s. tevens CEO Mercedes-Benz Nederland)
Robert Hogenbirk met de Klant Nr. 1-trofee. Links op de foto: Karsten Oellers (CEO Mercedes-Benz Nederland a.i.). Rechts op de foto Eberhard Kern (CEO Mercedes-Benz Belgium & Luxenburg, vanaf 1 februari a.s. tevens CEO Mercedes-Benz Nederland)

Bij de uitreiking van de Klant Nr. 1 Awards bleek ook dit jaar dat de complete Mercedes-Benz organisatie zeer goed scoort als het gaat om het de kwaliteit van de dienstverlening. Mercedes-Benz dealergroep Hogenbirk met vestigingen in Dordrecht en Rotterdam sprong eruit en werd door zijn klanten beoordeeld als meest klantvriendelijke Mercedes-Benz dealergroep van Nederland. Daarvoor kreeg directeur Robert Hogenbirk een speciale onderscheiding overhandigd. Hogenbirk over de prestigieuze onderscheiding: “Hogenbirk focust op als enige Mercedes-Benz dealer van Nederland volledig op bestelauto’s en trucks. Alle medewerkers bij Hogenbirk hebben één focus: de klant. Bij Hogenbirk werken we bijvoorbeeld in ploegendiensten en daardoor staan we tot tien uur ‘s avonds, dus op filevrije tijdstippen klaar voor de klant. En zelfs als een bedrijfswagen of truck stilstaat, zorgen we ervoor dat de business van de klant door kan gaan. Bovendien zijn we een familiebedrijf. Wij herkennen daardoor ook de ondernemersgeest van onze klanten. Met korte lijnen en zonder bureaucratie springen we daar snel en adequaat op in.” Het is de tweede maal dat Hogenbirk de prijs voor beste dealergroep wint.

De Mercedes-Benz Klant Nr. 1 Awards werden dit jaar voor de negende keer toegekend. Karsten Oellers, CEO van Mercedes-Benz Nederland reikte de prijzen uit. Hij complimenteerde de dealers met de resultaten en zei daarbij het volgende: “We reiken de Klant Nr. 1 Awards uit om dealers te inspireren en te motiveren tot topprestaties. Op het gebied van klanttevredenheid zijn we naar een zeer hoog niveau gegroeid. Daarom is het des te mooier om te zien dat de lat ook dit jaar weer hoger is komen te liggen. Alle dealers maken ons merkmotto ‘Das Beste oder Nichts’  op overtuigende wijze waar. Met het bieden van de unieke Mercedes-Benz beleving kweken we ook ambassadeurs: klanten die ‘hun’ dealerbedrijf actief aanbevelen aan anderen. Samen met een reeks belangrijke nieuwe modellen is dat een perfecte start van 2016.”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.