
Sinds twee jaar staat Multi-Cab.eu op eigen benen en sinds dien is de focus verdubbelt op innovatie en gebruiksvriendelijkheid. Op alle facetten binnen het bedrijf worden deze punten doorgevoerd. Vanaf heden is er een nieuwe identiteit en huisstijl gelanceerd, de website wordt onder de loep genomen, maar ook de bestelwijze gaat een verandering tegemoet.
Sinds vorig jaar is actief de visuele identiteit van Multi-Cab.eu onder de loep genomen. De wens was om de interne veranderingen ook naar buiten uit te stralen. Sinds 1 januari zal deze nieuwe stijl steeds meer zichtbaar zijn in de uitingen.
In het nieuwe beeldmerk wordt de letter ‘M’ met een dubbele cabine/separatiewand gecombineerd. Door de krachtige kleuren krijgt de stijl lef en een dynamisch karakter. Het is het vertrouwde merk met een nieuwe frisse vorm.
Vanaf deze week kan de klant kiezen uit drie verschillende pakketten: een primair pakket met of zonder premium- en/of premium plus aanvulling. Deze pakketten zijn voorzien van gebundelde opties. Daarnaast is het mogelijk om enkele extra’s toe te voegen aan het gekozen pakket. Het enige wat van de klant verzocht wordt, is te beslissen welke variant aan hen wensen voldoet. Om de klant nog meer werk uit handen te nemen zijn we actief bezig om ook deze pakketten in de online configuratie op de website door te voeren.
Om de klanten nog meer tegemoet te komen is er een terugkerende actie geïntroduceerd. Tijdens deze ‘inbouwweken’ ontvangt de klant extra korting bovenop de scherpe standaardprijs op één specifiek merk of model. Deze eerste ‘inbouwweken’ draait de actie om het inbouwen van een dubbel cabine in een Iveco Daily. Wanneer binnen de actieperiode een order voor een dubbele cabine word geplaatst, ontvangt de afnemer direct 150 euro extra korting!