e-VANt

Renault Trucks blijft hard bezig om haar aanbod van volledige elektrische bedrijfswagens te verbeteren.  De Renault Trucks Master Z.E. is recent uitgebracht in een model van 3,5 ton, inclusief een chassis cabine, als aanvulling op de versies met platform cabine en de bestelwagen van 3,1 ton die al op de markt zijn.

De voertuigen uit de Renault Trucks Z.E. range zijn geluidloos en behouden de luchtkwaliteit in de stad. Ze geven toegang tot binnenstedelijke gebieden, zelfs die met strikte verkeersbeperkingen.

Renault Trucks breidt ook het aanbod Master Z.E. uit. De bedrijfswagen kan nu besteld worden met een GVW van 3,5 ton, tegen 3,1 ton eerder. Ondanks een extra laadvermogen van 400 kg, kan de Renault Trucks Master Z.E. nog steeds een actieradius van 120 km halen en kan de batterij in slechts zes uur volledig worden opgeladen.

De Renault Trucks Master Z.E. volledig elektrische bedrijfswagen is nu ook verkrijgbaar met een chassiscabine die plaats biedt aan een breed scala aan uitrustingen, zoals een kipper, open laadbak of een gesloten laadbak met laadklep.

Het assortiment bestaat nu uit drie modellen (gesloten bestelwagen, platform cabine en de nieuwe chassis cabine) verkrijgbaar in drie verschillende lengtes (L1, L2, L3), twee hoogtes (H1, H2) en een keuze uit een GVW van 3,1 ton (gesloten bestelwagen of platform cabine) of 3,5 ton (alle versies).

Renault Trucks Master Z.E.

  • Totaal GVW 3,1 tot 3,5 ton
  • 57 kW elektromotor
  • Maximaal koppel van de elektromotor: 225 Nm
  • Maximale snelheid: 100 km/u
  • Energieopslag: lithium-ion batterijen van 33 kWh
  • Actieradius op NEDC-cyclus: 200 km
  • Actieradius in werkelijkheid: tot 120 km
  • Opladen 7 kW AC (wisselstroom)

Meer weten over de Renault Trucks Master Z.E.? Schrijf je dan nu in voor het Bestelauto e-VANt! Renault Trucks is een van de partners en zal een uitgebreide presentatie houden van de Z.E. mogelijkheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.